moaaa

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av moa - 17 januari 2010 17:13

Heej!!!

Idag har varit en riktigt seg dag!!! Jag har bara slappat. Men nu ska jag snart åka och träna!! Det ska bli kul!! Och imorgon börjar dansen!! Gud va det ska bli kul!! Länktar!!

Ha en fortsatt bra dag!

Kramar//Moa<333

Av moa - 17 januari 2010 13:45

   Heej!

Jag och becka funderar lite på att kanske gå på bio.. Men vi får se. Isåfall så ska vi kanske se avatar. Är det någon som har sett den? Är den bra?


Kramar//Moa<333


Av moa - 17 januari 2010 10:50

Heej!!

Nu kommer svaren från min frågestund =)


Fråga: Varför började du blogga?

Svar: Jag läste några andra bloggar och ville själv blogga. Jag tycker att blogga är jätte kul! =)


Fråga: Vad är der stora intresset?

Svar: Mitt stora intresse är dans!! Jag dansar 4ggr i veckan. Men jag har inte skrivit så mycet om det i bloggen för der har varit jul uppehåll men dansen börjar i morgon. Och då tror jag att jag kommer att skriva lite mer om det i bloggen... =)


Fråga: Vilken av twilight böckerna tycker du är bäst?

Svar: Jag älskar alla dom fyra böckerna men om jag var tvungen att välja så skulle jag nog välja bok nr: 4 så länge vi båda andas =)


Fråga: Läser du någon annan blogg, isåfall vilken?

Svar: Ja, jag läser ganska många bloggar. Tex. www.fokis.se www.beeeckizz.bloggplatsen.se www.morgontupp.blogg.se

Jag läser några till också xD


Fråga: Hur mår du?

Svar: Haha, jag mår bra!! =)


Fråga: Gillar du att greja med naglar?

Svar: Ja, det gör jag!! Jag tycker det är väldigt kul och så. Jag gör det några gånger i månaden iallafall tror jag. =)


Detta var alla frågor. Hoppas att ni är nöjda med svaren =) Jag kanske har en frågestund igen om ett tag... Vi får se....


Kramar//Moa<333


Av moa - 17 januari 2010 09:41

Heej!!

Nu ska jag gå ner och äta...  Idag så ska jag träna och så ska jag nog göra något annat också =) vi får se... Men ska äta nu så hej då!

Kramar//Moa<333

cocoo.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Presentation


HEJ! Jag heter Moa och detta är min blogg:D Här skriver jag om allt mellan himmel och jord.Hoppas ni gillar den. Kramar// moa

Kontakta mig? moaaa.bloggplatsen@live.se

Senaste inläggen

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards