moaaa

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av moa - 15 januari 2010 22:31

Heej!!

Nu ska jag nog snart lägga mig och försöka sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon... Nu på kvällen så har jag bara varit med familjen (mysigt) och vi åt godmat och såg på skavlan...=)


Såg en så snygg addidas tröja... Här är en bild på den =)

  


Kramar//Moa<333

Av moa - 15 januari 2010 19:25

Heej! 

Var inne och kollade lite på smycken och kläder m.m på datorn och hittade ett jätte snyggt halsband från cocoo.se! Det är en cupcake.. (hehe) vad tycker ni om det?=)

  

Av moa - 15 januari 2010 18:58

Heej!!

Nu är mina cubcakes klara. Dom blev ganska bra för att vara första gången!! Jag har inte smakat på dom en men jag hoppas att dom blir goda, detta var jätte kul att baka!! Om du vill baka cupcakes så finns recept här----> Cupcakes recept!! 


Här är dom jag bakade!!


 


  


Kramar//Moa<333

Av moa - 15 januari 2010 16:45

Heej!! =)

Nu ska jag nog baka... =) Jag har fixat alla ingredienser till mina cupcakes =) Idag blir det mys med familjen och lite sånt. Efter det så ska jag kanske fixa nya naglar eftersom mina börjar bli lite fula!! XD Jaja uppdaterar mer sen!!


Föresten glöm inmte att ställa massa frågor i min frågestund...

Den hittar ni ---> HÄR

Kramar//Moa<33 

Av moa - 15 januari 2010 07:15

Heej!!

Nu har jag gjort mig i ordning (har på mig min nya tröja XD) Idag så är det fredag villket betyder snart helg!!!! Gud va skönt det ska bli med helg!! Jaja här är en bild på vad jag har på mig:

  


Det är svarta tights (stavningen??)

Lila klocka

Randig tröja


Kramar//Moa<333

cocoo.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Presentation


HEJ! Jag heter Moa och detta är min blogg:D Här skriver jag om allt mellan himmel och jord.Hoppas ni gillar den. Kramar// moa

Kontakta mig? moaaa.bloggplatsen@live.se

Senaste inläggen

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards