moaaa

Alla inlägg den 2 januari 2010

Mys

Av moa - 2 januari 2010 22:33

Heej :D

Nu är det mys med familjen. Vi ska äta god efterrätt. Innan det så åt vi god mat och såg på robinson. Idag så kom två söta små hundar och hälsade på. Tänkte skriva mer men nu ropar familjen på mig. Ska äta. Gott =)

  

Av moa - 2 januari 2010 16:13

Heej =)

Jag hade skrivit ett långt inlägg men det bara försvann -.-

Men, jag får skriva om det lite mycket kortare (för jag orkar inte skriva om allt )


Idag har jag inte bloggat så mycket för jag har inte hunnit. Jag har städat, hehe =)

Nu ska jag kanske fixa nya naglar. Det är super kul !!! Sen ska jag kanske gå ut. DEt är super mycket snö här.


 Kramar//Moa<333

Av moa - 2 januari 2010 11:46

Heej:D

Idag har jag delat ut tidningar, det är ganska tråkigt. Jag brukar göra det med Becka men hon är ju inte hemma nu så då får jag göra det själv. Idag blir det nog en annan seg hemma dag. Jag orkar inte bara vara hemma nu jag vill hitta på något. Men jag får väll göra något annat imorgon. Ja ja vi får se hur dagen blir :D   

cocoo.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Presentation


HEJ! Jag heter Moa och detta är min blogg:D Här skriver jag om allt mellan himmel och jord.Hoppas ni gillar den. Kramar// moa

Kontakta mig? moaaa.bloggplatsen@live.se

Senaste inläggen

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards