moaaa

Alla inlägg under december 2009

Av moa - 31 december 2009 16:13

Heej!

Nu ska jag gå och fixa mig inför kvällen.

ska ha på mig en klänning från H&M. Och en svart kofta tror jag :D

Idag har varit en lung dag men nu måste jag gå och fixa mig:D

  


Av moa - 31 december 2009 13:10

Heej!!

Nu sitter jag bara hemma och tar det lungt :D Jag tog precis på mig kläder har gått i pjamas fram till nu. Hehe, nu ska jag nog snart börja göra mig lite iordning. Men innan det ska jag nog se lite på TV.


Jag saknar becka!! Hoppas att du har det bra i säle.


Läs dena bloggen: www.alvasblogg.bloggplatsen.se

  

Av moa - 31 december 2009 11:03

Heej! :D

Idag var jag trött. Jag gick och la mig typ tio och vaknade tio. När jag vaknade idag så kollade jag på termometern, det var typ 17 minusgrader!!! Kallt!!

Idag så är det nyårsafton. Så idag är det sista dagen på 2009 (fast det visste ni nog redan XD)

  

:D

Av moa - 30 december 2009 21:25

Heej!!

Nu sitter jag framför datan och äter godis. Imorgon är det nyårsafton då ska vi ta det lungt på dan och på kvällen ska vi iväg =) Vad ska ni göra på nyår??

  

Av moa - 30 december 2009 17:26

Heeej!!

Nu tror jag att jag är klar med mina nyårsnaglar :D


 


Dom är vita och svarta med silver litter mellan färgerna. Jag funderar på att sätta ditt någon lite pärla. Vad tycker ni??

    



Tv

Av moa - 30 december 2009 15:20

Heeej!!

Nu ska jag kolla på one tree hill. Jag gjorde det med becka för några dagar sen och nu gillar jag det programet mycket. Haha :D Det blev ett kort inlägg men det får gå.   

Av moa - 30 december 2009 12:59

Heeej!!

Nu är jag hemma igen. Just nu hjälpar jag mamma med maten. Jag gör salad. Jag har också fixat lite på mina naglar men dom är inte klara en. Ni får se dom när dom är klara :D


Saladen jag håller på att göra :D

    

Av moa - 30 december 2009 11:44

I detta inlägg är det inte Moa som bloggar utan hennes kompis Rebecka!


Hejhej!


Kul att blogga på Moas blogg!:D Vi har precis kommit hem från ännu en tidningsförsäljning...-.- Asså det är så tråkigt så det ät inte klokt! Men vi ska säga upp oss:P

Nu ska jag snart åka till Sälen och jag kommer inte träffa Moa på en hel vecka!:O Panik!!!!!!!!!


Nu måste jag gå!

Puss&&Kram Rebecka(L)

cocoo.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Presentation


HEJ! Jag heter Moa och detta är min blogg:D Här skriver jag om allt mellan himmel och jord.Hoppas ni gillar den. Kramar// moa

Kontakta mig? moaaa.bloggplatsen@live.se

Senaste inläggen

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards