moaaa

Alla inlägg under december 2009

Av moa - 29 december 2009 18:54

Heeej!

Nu sitter jag och skriver på Beckas syrras dator. Vi håller på att fixa Beckas nyårsnaglar. Brevid mig sitter våra syskon och kollar på. Men nu måste jag hjälpa Becka med naglarna. Hej då!!


Beckas syster och min syster =) P.S läs Beckas systers blogg: www.caarro.bloggplatsen.se

    

Av moa - 29 december 2009 16:34

Heeej!!

Nu har jag packat väskan och ska snart åka till Becka. Det ska bli super kul =) Vi ska se på film och äta godis m.m typ. Imorgon (väldigt tidigt) ska vi sälja tidningar. Det är väll okej men på sistonde har det varit lite struligt. Hoppas att det inte är det i morgon!!

  

Av moa - 29 december 2009 14:21

Heeej!!

Nu är jag hemma igen, men om några timmar ska jag iväg igen, då tar jag nog med en kamera så att jag kan lägga upp lite bilder senare. Jag handlade lite idag. Jag köpte lite nagelsaker. Nu ska jag nog snart äta men först sk jag nog fixa lite med mina nyårsnaglar =)

     

Av moa - 29 december 2009 10:17

Heeej!

Nu ska jag sätta mig och äta frukost. Efter det ska jag åka iväg en stund.


Dettta ska jag ha på mig idag =)

   


 Ha en bra dag!! =)


  

Av moa - 28 december 2009 22:20

Heeej!!

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Jag är super trött nu XD. Jag ska gå och läsa slutet på Genom dina ögon.


Glöm inte att rösta i omröstningen!! =)


Godnattt!!

    

Av moa - 28 december 2009 20:24

Heeej!<333

Nu är det snart år 2010. Jag ska fira nyårsafton med släkten. Idag har varit en ganska seg dag men ändå en rolig. Imorgon så ska jag sova över hos becka på kvällen och innan det så ska jag nog iväg med mamma tilk stan eller nåt :D Ha en bra kväll!!


  

Av moa - 28 december 2009 14:50

Heeej:D

Nu sitter jag och bloggar på Beckas nya dator. Hon sitter brevid och räknar pengar. Nu ska vi laga mat. Laxsås!! Sen får vi se vad vi ska göra..


Becka som räknar pengar =)

    

Av moa - 28 december 2009 11:55

Heeej!!

Idag ska jag nog kanske ner till stan med becka XD

Det är super mycket snö idag, jag lägger upp en bild så får ni se.. =)

    

cocoo.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Presentation


HEJ! Jag heter Moa och detta är min blogg:D Här skriver jag om allt mellan himmel och jord.Hoppas ni gillar den. Kramar// moa

Kontakta mig? moaaa.bloggplatsen@live.se

Senaste inläggen

Arkiv

Omröstning

Läser du min blogg?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards